قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در میدان انقلاب
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پلی اتیلن

قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در میدان انقلاب

در شهر تهران مانند دیگر نقاط کشور از مجموعه بازی پلی اتیلن برای تجهیز پارک ها و بوستان ها استفاده می شود. این مجموعه از سری تجهیزات رفاهی پارکی محسوب می شود که با داشتن انواع تاب ها و سرسره ها می تواند لحظات مهیجی را برای کودکان ایجاد نماید. قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در میدان انقلاب با توجه به عواملی مانند مدل، ابعاد، نوع تجهیزات به کار رفته، کیفیت ساخت و محل اجرای پروژه مشخص می شود.

مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی

این روزها با پیشرفت تکنولوژی وسایل بازی فلزی قدیمی از دور خارج شده اند و جای خود را با اسباب بازی های پلی اتیلنی دادند. مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی با الگوبرداری از شخصیت های کارتونی در رنگ‎های جذاب و ترکیب‌های زیبایی ساخته می ‌شود. این امر نقش موثری در ایجاد شادی و نشاط در کودکان دارد. با این حال نمی توان از پلی اتیلن برای ستون های سازه های پارکی استفاده کرد .چرا که توانایی تحمل وزن کلی مجموعه را ندارد. به همین جهت جنس ستون های نگه دارنده سازه های پارکی از فولاد ضد زنگ است.





:: برچسب‌ها: قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در میدان انقلاب، قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن، لیست قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن، قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی، قیمت مجموعه بازی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: